Nye, dyktige ansatte i 2080.no

Vi er kanskje ubeskjedne i presentasjonen av oss selv, men vi vet hvilken erfaring og kunnskap vi sitter på, og hva den er verdt i vår bransje. Vi vet hvor godt kundene våre kan nyte av den, og hva vi kan tilføre de dyktige menneskene vi møter på vår vei.

2016 var et veldig spennende år for oss i 2080. Vi økte staben med to ansatte, og Kristin A. Nilsson og Birgitte Christensen er nå godt etablert i gjengen vår.

Kristin kom til oss i sommer, og kom da Kristin_webfra jobb som Revenue & Booking Manager på Farris Bad. Hun er utdannet innen hotellfag fra Høyskolen Kristiania og har jobbet i hotellbransjen i 8 år. Etter Kristin begynte i firmaet har ikke en bursdag fått gå hus forbi, hun sørger for kake og gave, og masse oppmerksomhet. Hun feirer de små seierene i hverdagen, og skaper en god og positiv glød i gjengen. Gjennom å jobbe systematisk, strukturert og strategisk, strever hun etter å skape funksjonelle og unike konsepter for kunden.
Kristin har ansvar for mye, men et spesialansvar som PA for Ole Henrik og alt som skjer rundt han, og har tittelen Project Manager. Med sin solide bakgrunn i hotellbransjen, er hun opptatt av å sette kunden i fokus gjennom å lytte, og gjøre grundig research. Trenger din bedrift hjelp til å utvikle et nytt konsept eller trenger dere å freshe opp eksisterende? Da er Kristin riktig person å henvende seg til.

 

Birgitte er vår glade danske, og kom til oss fra jobb som restaurantsjef på Engø Gård. Birgitte er ansatt som kundekonsulent og med kunden i fokus har hun ansvar for direkte kundekontakt. Birgitte er utdannet kokk OG servitør og kom til Norge for å jobbe på Engø Gård Hotel og Birgitte_webrestaurant på Tjøme da denne åpnet i 2001. Hun har vært innom stort sett alle avdelinger og arbeidsoppgaver i sine 13 år på Engø Gård. Med denne bakgrunnen vet hun hva som kreves for at kjøkken, restaurant og konferase skal kunne fungere optimalt. Hun kan rådgi kunde i sin prosess på valg av utstyr, antall og hva som må til for å dekke et hektisk storkjøkken og vet meget om kvalitet, stil og trender. Birgitte brenner ‘’for det lille ekstra’’ og er gjerne ute hos kunden for å kunne opprette og etablere et godt samarbeid. Hun er også vår primærkontakt ovenfor Nores innkjøpsgruppe, og flere i gruppen har alt hatt Birgitte på besøk. Birgitte er litt over snittet interessert i champagne og motorsykkel. Ikke i kombinasjon vel og merke;). Vi har alt fått sette pris på hennes gode humør, smittende engasjement og lidenskap for faget.

 

Veien videre…

Vi i 2080 ser frem til et spennende 2017. Vi vet vi fortsatt skal jobbe hardt for å gi kundene den kvaliteten og oppfølgingen de trenger. Vi vil strekke oss langt for å kunne tilby enkle måter å handle på for kunden, som både er effektivt og konstnadseffektivt. Det å være utfordreren i markedet på kjøkken – og serveringsutstyr skjerper oss, og innebærer forpliktelser for oss som leverandør. Vi forplikter oss til å gi dere gode priser, god oppfølging og topp kundeservice. Vi må være unike og ha en diffirensator. Vår diffirensator er at vi har kortreiste merkevarer av høy kvalitet. Vi har vendt oss fra volumprodukter til fokus på kortreiste produkter, det vil si hovedsakelig fra Europa. Vi satser ikke på kopier, og kan bevise for deg at merkevarer og kvalitet ikke trenger å koste deg mer. Du vil merke stoltheten, det gjør vi.

 

 

Optimalt